Vind ons op

minimize
close

ARCHEtype

20-05-2011

ARCHEtype is het relatiemagazine van Grunstra Groep. ARCHEtype beschrijft alle facetten van ons werk: van idee, via conceptontwikkeling naar daadwerkelijke uitwerking. We gaan op zoek naar het verhaal van de mens achter het gebouw. Wat beweegt hem? Wat verlangt hij van een gebouw? Welk beeld roept het bij hem op? ARCHEtype laat betrokkenen aan het woord en belicht het samenspel tussen partijen.

minimize
close

Sonnema Bolsward

sonnema_bolsward_01–site.jpg sonnema_bolsward_02–site.jpg sonnema_bolsward_03–site.jpg sonnema_bolsward_04–site.jpg sonnema_bolsward_05–site.jpg

Opdrachtgever Uto Nederland bv Schiedam
Opgeleverd
 2010 

Sonnema is niet alleen bekend van de Berenburg, maar richt zich steeds meer op jonge doelgroepen. De nieuwe producten vereisen een passender uitstraling van het huidige gebouw. Grunstra Groep heeft een subtiel spel willen spelen met het overbekende logo van Sonnema, met de stoere Hollandse afkomst van het merk en met nieuwe glastechnieken. Het idee is ontstaan van een groot, in de nieuwe gevel geïntegreerd, “reclamebord” van 3 x 11 meter, tonend de naam Sonnema in frostprint, waardoor de naamsaanduiding in sterk afgezwakte vorm wordt weergegeven. Met deze techniek is aansluiting gezocht bij de specifiek vormgegeven flessen waarin het product wordt gebotteld. Speciaal voor deze opgave is LED-verlichting ontworpen door het bedrijf Yellowspot uit Hilversum.

i.s.m. Jorritsma Bouw bv

minimize
close

Bestelformulier

Archtype
Naam *
Organisatie *
Adres *
Postcode *
Plaats *
Telefoon *
E-mail *
Functie
links
- / -
right
X